SISTA DAGEN PÅ ÅRET

Det blev minsann ett bra nyårsfirande tillsammans med bra folk på drottningholm.
Väl framme med tåget var det storhandlning som stod överst, utan något ekonomiskt tänk. Väl framme, efter "inflytten" och lunchen, hade vi eftermiddagsaktivitet på gång. Snöbollskrig. Utan några kommentarer kring detta var det dags för dusch och doning efter det. Därefter började firandet. Trerätters middag, spel, dans med trevligt folk.

Nu tar jag klivet in i 2011 och blickar framåt.


Såhär blev kvällens meny om ni ville veta.

Förrätten smakade utsökt, rostat med skagenröra.


Varmrätten smakade gudomligt, oxfilé m. potatisgratäng.


Efterrätten.. delicious. Glass, noblessesås, ananas och vindruvor.


Sedan, bara för att nämna, fick jag tillslut mina ost&kex.
Men jag fick allt vänta till efter 12slaget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0