SÅHÄR BOR JAG

Ni som inte hunnit er hit och hälsat på mig, kanske är lite nyfiken ändå.
Här visar jag er hur jag booor.

Pling plong!  Välkommen in!


Då tar vi av oss skorna och jackan och kikar in.


Det var förresten där vi nyss stog. (OBS lappen på dörren)


Vad skulle jag göra utan den?  Den är viktig!


Ja,  då traskar vi vidare till köket.


Ja,  en toalett behöver man också. (Den ska däremot renoveras fick jag veta)


Och vardagsrummet. Men vart är tvn? Kul att titta ut genom ett fönster.. snylta av grannar?


Neeej då.  Man fäller visst ner den från taket. Projektor. (Och bilden ska naturligtvis vara på hela duken.. men ni vet, mysteriet på greveholm är lite äldre och har inte riktigt det formatet. Det är förresten maraton på det hos mig nu för tiden)


Och slutligen sovrummet.  (Obäddad säng. Men det är bara för att jag nyss tvättat och ska väl snart krypa ner)
Ni ser dörren där också,  det är en uteplats, rätt stor och inglasad.  Men om ni vill se den får ni allt komma hit och hälsa på mig. Jag ska bjuda på fika då också! Inte vilket fika som helst..



Kommentarer
Postat av: Malin

Nån med smak som bor där i vanliga fall. Där borde man lägga in en stöt, stereoprylarna tyder på att det är en kille ;-)

2010-11-14 @ 10:24:28
Postat av: Mysan

Galet snygg lägga! Jag vill komma på fika och film :)

2010-11-15 @ 10:40:23
Postat av: elin

Åh va fint!! (:

Jag vill komma och hälsa på!!! ;D

2010-11-20 @ 15:13:19
URL: http://elinaxlund.blogg.se/
Postat av: terese (klassis)

faaaan vad fint du bor!!:D

2011-03-02 @ 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0