2010 03 28

det blev en väldigt bra dag igår.  en väldigt lyckad lördag om jag ska vara exakt!  dagen började med en bra genomförd match mot korsnäs. och därefter var det 20-års fest hela natten lång.  superkul och trevligt!  :)  dock har det inte blivit många timmars sömn.  kom nämligen hem vid 7 imorse,  och klockan nio var det dags att stiga upp för att fotografera de yngsta lagen i team hudik. nivet till matchprogrammet. men det gick väldigt bra.  fast det blev i alla fall några timmars sömn senare när jag kom hem igen.  så jag har haft en mysdag med lars! :) nu ikväll har jag hjälpt linn med lite bilder också. och snacka om att vi smaskade på god glass!  :)  just nu är jag ganska speedad.  jag är övertrött,  vilket jag varit mest hela dagen.  haha.   men jag ska väl försöka komma i säng nu ändå tänkte jag.   godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0