2010 03 26

till att börja med måste jag säga att proppen jag fick på min hand var väldigt minimal. ett pyttepytte litet blåmärke.  så ni söta behöver inte vara orolig. :)   eftersom det inte hände allt för mycket den dagen, kände jag att det var värt att nämna.  oviktigt vetande ni vet,  som mycket av bloggandet går ut på.  haha.   i alla fall,  jag är hemkommen från falun. en riktigt toppendag måste jag säga!  och som vi har skrattat och tokat oss.  toppengäng!  det var också ett supertrevligt och fint ställe vi var och kikade på. ansökan på jobb ska absolut göras,  och sen ser vi hur det utvecklar sig :)   hur som helst,   eftersom jag snäppar upp dialekter på ett fingerknäpp uppstod en liten grej,  MEN som tur var till dom jag kände och åkte dit med.  mer säger jag inte.  en liten tabbe sådär.  i alla fall,  en väldigt skojig resa.    men nu måste jag pallra mig hem, dags för träning om en liten stund.  vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0