2010 03 25

jag har för första gången i hela mitt liv fått en propp.  i handen.  från boxen igår. en väldigt liten en,  men ändå.   hur som helst,   jag ska alldeles snart dra mig mot stan igen.  försöka lista ut hur min framtid ska bli.  appropå min framtid,   imorgon åker jag till falun.  jag ska dit och kika på jobb,  och vet ni..  jag fick veta igår att det talar väldigt troligt till jobb.   jag hade hört det innan också,  men inte så här troligt.  det blir i alla fall spännande och se imorgon,  hur det är där.   men nu är det dags att kila.  vi hörs!

Kommentarer
Postat av: elin

Propp??

Hur har du fått det? :/ Vad otäckt det lät! :s

2010-03-26 @ 09:46:19
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0