det ser ljust ut vill jag lova

jag har suttit och funderat på vad jag har att se fram emot i det kommande året.   i slutet på januari är det fjällen som gäller, vilket följs av årets roligaste fotbollscup direkt när jag kommer hem,  glysiscup.  därefter planeras en resa till umeå i mitten på februari,  och strax därefter fotbollscup igen,  så kallad nordicup.  då är vi strax framme i mars,  och våren är snart påväg. en ny trip till jönköping skulle sitta bra,   och sen en trip till solen.     så jag ser verkligen fram emot 2010.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaa.. trippen till Jönköping ser jag frem emot :) Saknar dig gummsilummsan! :)

Puss puss

2010-01-07 @ 18:42:34
URL: http://emeliehagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0