2010 02 07

jag avskyr att min hälsa inte är helt okej .   fortfarande något skit i kroppen som varken försvinner eller bryter ut .  halsen spökar . även näsan .   hur som helst .  gårdagen blev väldigt bra .  först följde jag med linn på hockey ,  hon är numera ett starkt fan som alltid tar sig tid och hejar fram hudik .  och jag måste erkänna att det var en himla bra stämning .  och om det inte vore så kallt där inne , och att jag kände mig hundra ,  hade jag även kollat idag .   men ja ,  jag nöjer mig med resultatet också .   kvällen blev planerad att bli lugn , med snacks och tv .  men efter en besviken öppning på melodifestivalen bestämde vi oss för att åka in till stan och kika läget ,  vilket också ledde till gratis inträde på stadt runt klockan ett .  att vara nykter var kanske inget jag ska satsa på resten av gångerna ,  men det blev absolut trevligt .  och plus till att man inte är bakis idag liksom .   en toppendag skulle jag vilja säga .  nu tänkte jag kurera mig med lite esperitox, apelsin, kangjang .  vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0