2010 04 20

ni anar inte hur slöa dagar jag har (förutom förra torsdagen). så det är tur att jag har lars som har det lika som mig. för det är oftast slött dag efter dag. vecka efter vecka. fast ändå rätt skönt om jag ska vara ärlig. speciellt nu när det är så fint väder om dagarna. och eftersom man lyckats fått upp lite solbränna, tog jag mig ett svettigt pass i solariumet efter träningen idag. bara för att försöka behålla den lite.  rätt skönt det också.  det där med solarium är en bra uppfinning. jag solade faktiskt en gång förra veckan också,   och i söndags.  lite fuskbränna kanske.  MEN I ALLA FALL, nog om det.  jag tänkte nog lägga mig snart.  känner mig trött konstigt nog.  vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0