2010 04 11

till att börja med vill jag gratulera viktoria och stina på födelsedagen!  och berätta att vi hade en supertrevlig kväll igår hemma hos stina.  god mat och mycket skratt.  :)

och idag hade vi match mot laget sundsvall i svenska cupen,  där alla gjorde ett strålande jobb.  fastän vi förlorade kändes det nästan som en vinst, med tanke på hur allt varit på sistone.  vi visade i alla fall att vi är på rätt väg framåt.  bra tjejer!

och nu ikväll ordnade jag lite fruksallad m. sås. det smakade smaskens,  lovar!  dessutom är det himla nyttigt.  eftersom jag blir så ätanågotgott-sugen på kvällarna, är det nog perfekt att fixa.  nog om allt,   nu tänkte jag mysa till det lite.  vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0