troubles will come, and they will pass

jag har beslutsångest,  om jag ska ta den där himla sprutan eller inte.  om jag tar den, kanske jag blir döende sjuk, börjar gå baklänges eller kanske inte ens märker av den. om jag inte tar den, fortsätter allt som vanligt och jag kan bli smittad.  frågan är vad man ska välja.  okej,  jag håller med om att jag kanske räddar andra som är i riskzonen om jag tar den. och det är mest bara därför jag tar den i så fall.  men om jag ser i en annan vinkel,  om alla runt omkring mig tar den (vilket alla nu snart har gjort) blir ju dom aldrig smittad, vilket gör att jag också klarar mig..  utan att ta sprutan.   jag ska fortsätta att överväga.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Den rubriken ska jag ha som tattoo:D

2009-11-28 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0