I'm safe up high

jag lever fortfarande på min stockholmsresa jag for iväg på i tisdags.  jag var som sagt iväg och såg pink i globen,  och det var något så otroligt bra.  vilken otrolig show.   och vilken härlig människa.  och vilken härlig stämning det var.  verkligen ett minne för livet !  jag kommer att leva länge på den.   vi sov också på hotell,  så dagen efter tog vi en shoppingrunda på stan,  och sist av allt innan hemfärden tog vi en snabbtitt hos ernman.  tog lite kaffe och pratade minnen ;p .   okej, kanske inte.  men kul att jag har sett hennes område och hemmatrakter :)  ni som känner mig vet ju,  att jag tycker det är lite småcoolt sådär :)  nu ska jag fortsätta mitt tittande på one tree hill,  hihi!

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha. lill erman då!

när kommer hon upp nästa gång förresten?

2009-11-12 @ 23:11:51
Postat av: lill ernman

hihi, coolt va? :) öhm, hon kommer upp en sväng nästa vecka. då vi ska träna på julshowen duvet. genrep till veckan, sen börjar det närma sig ! jag fick hem biljetterna nu i veckan, skit snygga! vi ses till veckan lover.

2009-11-13 @ 12:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0