I'd like to ask you some questions if we can speak honestly



imorgon tar jag bussen från hudiksvall 8.20 mot stockholm.  det ska spenderas lite tid med min kära syster.  vi ska se pink i globen,  och jag längtar super mycket!  det kommer att bli hur bra som helst!  vi stannar över natten på hotell,  och dagen efter är det shopping som gäller.  hon är bäst.    och sen kanske det blir en snabb vistelse hos ernman,  jag menar,  det var ett litet tag sedan vi umgicks nu,  så det är på tiden.   hon saknar mig förrsten pretty much.     iallafall,   jag har räknat ut att jag har spenderat rätt mycket tid på one tree hill,  helt ärligt är jag uppe i 3397 minuter på sju dagar.  kanske inte så mycket ändå,  eller jo,  ganska.   fast jag gillar det.       det handlar om att hitta sig själv, sina egna drömmar och en väg som leder till dom, OCH såklart kärlek.  det syftar dom rätt mycket på i serien,  och jag håller helt och hållet med.    nu har jag inte tid att sitta här,  för jag ska på pink imorgon,  haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0