jag har hittat en ny väg, och jag ska välja den

läget med mig är inget bättre,  snarare sämre.  min näsa är totalt genomförkyld, min hals gör fortfarande lite ont.    men det är den jäklajäkla äckliga hostan jag avskyr mest,   känns som att jag ska dö varje gång jag ska hosta.  DESSUTOM ser jag ut som rudolf med röda mulen.   så ja,   det är bara skrutt med mig.   men ändå måste jag orka ta mig till stan idag,   jag har fortfarande bara inhandlat en julklapp,  bra evelina!   fast egentligen brukar jag alltid vara sen.  klar med allt den 23 liksom.   nämen hörrni,  nu tänkte jag tycka lite synd om mig själv,  och proppa i mig knäck,   även fast jag knappt känner smaken.  men ja,   jag vet ju att jag tycker om det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0