god jul

en lyckad julhelg är precis passerad,    igen.   och det dröjer väl inte länge tills den är här igen. emelie och kalle har precis lämnat the town,   vilket jag tycker är tråkigt.    men i alla fall,  jag är superduper nöjd med de julklapparna jag fick,   :) barbiedockan <3  haha .   plus att jag snart håller på att bli helt frisk ifrån min envisa förkylning och hosta,   tack och lov.    så nu ser jag fram emot nyår,  och ett bättre nytt år !      men nu,   städning.    sen gosa i mitt nya täcke innan fotbollskikning.


Kommentarer
Postat av: kusin

Åh, barbiedockan, den va så söt som socker, lika som du! :D

2009-12-28 @ 22:05:40
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0