damn it!

i veckor nu,  eller framförallt de senaste dagarna har jag övervägt.  det har gått fram och tillbaka.  men i onsdags var det väl,  då bestämde jag mig.  och det kändes faktiskt helt okej.  har fortfarande inte ångrat mig,  men kanske istället börjat tvivla lite nu.   för idag for jag nämligen in för att ta den där himla svinsprutan ändå.  fixade privatchaffis och allt (millan). jag kände mig verkligen redo.  men tror ni att det var något vaccinerande idag eller?   nej,   bara måndag-torsdag.  så ja,   jag börjar nästan fundera på om det är meningen att jag inte ska ta den.  klart man funderar.  jag får väl se om jag fortfarande står fast vid att ta den nästa vecka.  jävla grissjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0