jaaaaambo

visst gäller parkeringregler..  förutom när viktoria mårtensson ska parkera, för då gäller inget.
det var staden med min kärlek som gällde igår,   och det blir alltid lyckat. 
mer tid med dig ska jag ha!   och det kommer jag få när vi draaar ivääg.. thailand?   hihiiii!
självklart blev det jambo också,  lite tacos och massa prat. nu är vi återigen uppdaterad! haha

senare på dagen besökte jag lina tillsammans med titti, elin och lollo..  och herrgud vad skönt
att äntligen få träffa tjejen. som jag väntat och längtat efter det!
nu fortsätter vi att kämpa tills allt är återställt!    <3

-
somsagt,  vi (bilden) var på jambo och hade det väldans mysigt.. men det saknades en flicka.
hon som är skaparen av dessa fina flickor.  vi vill att du kommer hem nu på direkten!

okej,  jag kanske borde förklara..   johanna är skaparen av dessa fina flickor. de är gjorda av
pärlor och de används som nyckelringar om man vill ha dom som det.  man väljer själv.
och varje flicka är ett porträtt av den som äger henne, och därför bör ni kunna gissa vem som
är vem på bilden nedan.          jag älskar min..  mer än någonsin!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fina ni är tjejer !

2009-08-26 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0