tiden går.. och vi med den

vardagarna är näst intill lika varandra,   i stora hela så är det så.
vakna, kliva upp, åka till jobbet, träna, komma hem och därefter sova.
på jobbet har det den här veckan hittills varit rätt lugn (pepparpeppar),
de största bekymren är nästan att välja ut rätt godis ur burken som står
så fint på bordet.  vilka smaker som passar ihop, som är goda att blanda.
allvarligt,    det har varit riktigt lugnt på jobbet.  lite mer samtal idag än andra,
men samtidigt..  det är inte mycket det heller.

annars då,
jo, snart är helgen här igeeeen,  kan ni förstå?!  helt sjukt vad fort det rullar på.
snart har jag bara en vecka kvar,  medan jeppepepppe bara har två..
vad blir det sen då?  om det inte blir något studerande jepppis, så blir det fika
på olika ställen i stan kan jag loova.  finns det sju olika ställen?  isf blir det variation
varje dag. 
näråå men,   det kommer iaf bli skönt att åka härifrån ett tag.  jag åker direkt efter
fotbollssäsongen. men hur länge vet jag inte..  det återståår. men eftersom jag inte
har några tider att passa i höst, spelar det ingen roll, uatn kan göra vad jag viiill! haah

jätte sköönt att det ser ljust ut för lina nu!  känner mig så glad och lättad över det!
hoppas och tror att allt fortsätter i samma riktning nu bara!  du är staaaaaaark!

skulle inte sitta fel med bullar och mjööölk nu, så därför ska jag ta mig ett gäng nu.


-

   jojjo min vän,  ett stooort hjärta till dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0