en vinst, verkligen någonting vi behövde




det var tur att vi fick känna på lite glädje i helgen tjejer,  braa jobbat!      vi behövde en vinst.

annars då,
sjätte dagen som arbetslös, och jag har inte hunnit blivit rastlös än. ganska otroligt egentligen.
imorgon ska jag umgås med min käraste viktoria, därefter titti, och ännu därefter ska vi åka
till Liiiina på sjukan,    äntligeeeen! som jag väntat och längtat till att få träffa dig.

-
tankar hit,  tankar dit.    och jag kan inte riktigt sätta dom på plats.
plus att jag saknar johannaaaaa sådär väldans supermycket.
jag kan inte leva på negerflickan huuuur länge som helst, nog fast den är underbar.
         -kom hem mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: negerflickan

ni fårsnart komma hit . en roadtrip . jag hör av mig när de är dags att planera. ta med negerflickan, det finns många som henne här .

2009-08-25 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0