tw tw tw tw twiliiight

okej, nu låter det som att jag är besatt eller någonting. men det är jag inte!

iaf,
eftersom jag förmodligen kommer vilja se filmen fler än en gång,
kanske det var lika bra att köpa den?  men priset på åhlens låg på 199.
jag avvaktade, och kikade in på hemmakväll ist..  för att hyra den igen.
men då fick jag erbjudandet att köpa en begagnad, nästan ny, 60 kr.
vilket kaaaaaaaaap, haha!

det är en hiiiiimlans bra film!  jag bör poängtera,   det är inte pga edward.
utan det är handlingen och spänningen som gör den så himla braaa!

eftersom jag fått tips om att böckerna är 10 ggr bättre, så ger jag det ett försök.
tänk er,  JAG läser frivilligt en bok.   ni som känner mig.. creepy, isn't it?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0