sista minuten

två åhåh dagar har jag kvar på ht nu..  sen kan det eventuellt bli någon till dag nästa vecka.
för dom kan bli kort på folk,  och då ställer jag såklart gärna upp. det är bara bra egentligen,
mer peeeeengar.  vilket jag nu kan behöva, eftersom jag och viktoria ska satsa på en
sista minuten i början på oktobeer.  och det är inget vi bara ska prata om,  utan som
ska bli av.  det har vi tummat på..  och det är tummen upp för det hihi.

snart helg igen, och den ser ut att sluta så bra det bara går.  ska nämligen spendera
den med mina nära och kära.  puss!

john blund hälsar på mig alldeles för tidigt på kvällarna,  jag börjar misstänka att han
redan har ställt tillbaka klockan till vintertid.  annars ska man väl inte vara dödstrött
klockan nio (?) ..  och då menar jag verkligen dödstrött!
fast egentligen är det väl bra att han över huvudtaget hälsar på,  för annars skulle jag
nog inte orka jobba eller träna på dagarnaaaa.

lite sverige-finland nu innan sängen.    john hälsar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, precis. inget bara prat och lite verkstad här.

det ska bli av. tummis!

2009-08-12 @ 21:14:00
Postat av: ev

jag har redan bokat!

2009-08-12 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0