jävla kaka

och sur är jag.   typiskt att när man ska baka någonting, och det måste bli bra..
ja,  då blir det alltid dåååligt.  kladdkakan till vårat fredagsmys imorgon blev
minst sagt, fuuul.  jag hoppas kunna dölja det så gott det går med florsocker
och hallon. hoppas att smaken är god iaf,  för det är den som är viktigast..
och det märker vi imorgon omkring sisådär 14.30, om kakan ligger i
papperskoooorgen eller inte. om det skuller vara så blir det snabba ryck till hemköp.
tur att det ligger nära.

annars har dagen varit fylld med massa skratt, och ta mig tusan var det är roligt!
och jag måste erkänna att det kommer bli tråkigt att jobba sista dagen imorgon.
det kommer bli skönt i början,  när jag får sova ut på mornarna..  men sen då?
jag kommer att bli rastlös att inte ha ett jobb eller någon skola att gå till.
därför blir det kanon att jag ska resa iväg, oj,  det hade jag nästan glömt nu,
tuusan vad jag började längta nu!     iiiiiiiiii

jag tycker jag ser john blund där borta,  så jag tänkte hinna med lite tv innan sängen.
dääääärför tänker inte jag sitta här mer. puss!



såhäääär fin ska jag göra min imorgon,  det blir nog bra hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den var ju suuuper goo ju :)

2009-08-15 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0