har hittat en ny favorit

om man känner för lite halvt onyttigt,   digestive och mjuukost. en ny favorit.
känner man för ännu onyttigare,  gammeldags vaniljglass med chokladkross,
tsm med nersmulad digestive och massor med cooooolasås!
sen vet jag massa annat smaskigt och gott ocksåå.    hahaaa!

som ni hör har jag inte lyckats så hiiiiiiimla bra med mitt nyttiga liv,
men samtidigt..  det är sommar, och det är det bara en gång om år,
så då får man vara onyttig. så länge man mår bra, är det heelt okej!

men funderar starkt på att dra upp det nyttiga när hösten infaller,
nog fast jag inte vill tänka på ordet höst, eftersom jag inte fått mycket sommar.
har ju varit mycket jobb liksoooom, men aaaah,  you get it!

nu tyckte jag att en doft av rostade mackor svepte förbi,  haha,
ni måste tro att jag är ett matvraak,  men tro mig,  det är lugnt.


-

  
     på fredag ryktas bruuuuuudar!  and I like it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0