en riktig höjdare

bara för att nämna några höjpunkter från helgen,
köpmanberget, fest, sommar med göran, skratt.

ibland vimlar det med tankar, förhoppningar, lycka, besvikelser, spänning och
frågor inom sig själv. då finns det nog inget skönare än att bara få skriva ner
det och läsa det om och om igen.
det är oftast då man (iaf jag) hittar nya vägar och nya lösningar på saker och ting.
men grejen är bara, att just nu har jag verkligen en skrivartorka,
får liksom inte ner ett endaste litet ord.
därför får jag försöka hitta en ny lösning på hur jag ska kunna se på det..
det jag menar är att det alltid finns nya lösningar, nya vägar..


nu är jag ledig (låter bättre än arbetslös), och jag ska njuuuuta av min underbara
sovmorgon imorgon.   jag behöver heller inte känna någon ångest om jag lägger
mig senare än vad jag planerat för att orka kliva upp dagen därpå.
därför ska jag sätta igång en film snart,  bara för att liksom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

undrarja om det är en killhand med killfingrar..

2009-08-16 @ 22:01:22
Postat av: Anonym

/ negerflickan

2009-08-16 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0